09 July 2012

For him..=(

Dh lame tieha xtulis blog..hehe
xthu nk tulis ape, setakat nk luahkan perasaan tu bley laa kot..
bnyk dugaan perasaan tahun nie..
tp kene bnyk bersbar kalu dh itu takdirnya..
tp ati sentiasa sedih bile mengenangkan..
btul laa kate org, org yg kte syg xsemestinye jd hak milik kte..
bercinta bagai nk rak pun, kalu dh itu bukan jdoh kte, nk bt cmmane kn?
pernah gak dgr kate2 yg cm nie..
"hanye sesaat kite terpikat pd seseorg, 1 minit untuk jatuh cinta, 1 jam untuk menyukai, 1 ari untuk menyintai, tetapi ia mengambil mase seumur idup untuk melupai"
Mmng laa susah nk melupakan ape yg kte syg..
sedangkan selipar kte ilang pun, kte terkenang2..hehehe..
kalu tieha dh btul2 syg kt org tu, mmng tieha syg btul2..syg nk melepaskan dye pergi..cdihnye ati hanya Tuhan je yg thu perasaan nie..tp ape daya, tieha xmampu bt ape2..dye pun terpakse, tieha pun terpakse..masing2 terpakse berkorban..
ada kate2 yg pernah si dia hntr..yg paling tieha suke yg nie..
"Ya Allah, DIA bunga saya.. Tanpanya tiada seri dunia..
DIA madu saya.. Penawar banyak perkara..
DIA guru saya.. Mendidik dengan penuh mesra..
DIA saya sayang.. Kerana dia bawa saya menuju CINTAMU..
Jangan KAU biarkan DIA sendirian dalam dunia, di dalam barzakh, bahkan di akhirat sana..
KAU dampingilah DIA..
Walau xdapat bersama, tapi saya gembira melihat DIA bahagia 
Biarpun sekadar melihatnya dari jauh @ saya pergi dulu dari idupnye..
Doa saya xkan putus untuk DIA.."
mendalam sgt maksudnye..kdang2 gembira, bahagia, ada kalanye kte cdih, kcewa..lumrah kehidupan..semua org cm tu..
tp xpelah, tieha doakan si dia mendapat kebahagiaan dunia & akhirat.. mybe org tu lbih baik dari tieha.. mybe org tu terbaik untuk dirinye..pilihan family lbih baik dari pilihan sendiri..urmmm..=( 
tp ak cyg dia ag..huhuhu..=(


Only in my heart till eternity for an eternity..




No comments:

Post a Comment